۱۳۸۹ اسفند ۱۶, دوشنبه

من يك پفيوزم

من يك مجتهد پفيوزم
من يك مجتهد پفيوزم و همه حق دارند مرا آيت الله پفيوز بنامند، چرا كه اداى وظيفه مرجعيت را به جيفه دنيوى و دو روز عمر باقى آنهم در ذلت و خوارى فروختم و وقتيكه ملت مسلمان ايران از من خواستند كه به وظيفه دينى و اجتهادى خود عمل نمايم و در برابر ظلمى كه از سوى نظام جمهورى اسلامى بر انسان و اسلام در ايران ميرود سكوت نكنم، دريغا كه سر در زير عباى پفيوزى كشيده و لب از لب نگشودم و هيچ اعلاميه و اطلاعيه اعتراضى هم صادر نكردم كه مبادا وجوهات پرداختى به قول اعلم الفقها آيت الله منتظرى مرحوم، حكومت جائر، به حسابم پرداخت نشود। حال از شما ملت ايران تقاضا دارم كه منبعد اينجانب را نه با عنوان آيت الله العظمى بلكه با عنوان آيت الله لپفيوز مورد خطاب قرار دهيد كه صحيح تر و خدا پسندانه تر است ।
الاحقر
مجتهد پفيوز قم نشين

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر