من يك دانشجوى پفيوزم و از همسرم و فرزندانم و همه همدانشگاهيهايم و استادانم و همكاران آتى ام و از همه همشهريانم و از همه كسانيكه بعد ها من بايد به آنها ارائه خدمت بكنم خواهش ميكنم كه مرا نه يك دانشجوى مبارز و شريف ايرانى كه يك دانشجوى پفيوز بنامند। بله يك دانشجوى پفيوز।
چرا؟ براى اينكه من ضمن اينكه به دلايلى كه در زير خواهم آورد درست است كه يك دانشجوى پفيوزم، اما همينقدر كه به پفيوز بودن خودم اعتراف ميكنم كافيست كه تنها در حد يك دانشجوى پفيوز باقى بمانم و حال آنكه كسانيكه هم پفيوزند و هم اين اعتراف را نميكنند، آنها در درجات بالاترى از پفيوزى قرار دارند و صحيح تر و خدا پسندانه تر آن است كه آنها را پفيوز اندر پفيوز اندر پفيوز بناميد كه حقا و انصافا هم صحيح است।
من يك دانشجوى پفيوزم اولا براى اينكه با خوردن حق ديگران با قاشق كارت بسيج به دانشگاه آمدم و دوما به سنت بين المللى و ايرانى قدرت ستيزى دانشگاهها و دانشجويان خيانت كردم و دانشگاه و دانشجو ستيزى پيشه كردم و سوما به تمامى روشهاى پفيوز مآبانه از چاقو كشى گرفته تا جاسوسى براى حكومت ديكتاتورى متوسل ميشوم تا بلكه يك مدرك كوپنى از دانشگاه بگيرم و در سايه آن با خدمت به همين حكومت به همه شما ها خيانت كنم।
مرگ بر ملت ايران و زنده باد سيد على خامنه اى।
دانشجوى پفيوز
چرا؟ براى اينكه من ضمن اينكه به دلايلى كه در زير خواهم آورد درست است كه يك دانشجوى پفيوزم، اما همينقدر كه به پفيوز بودن خودم اعتراف ميكنم كافيست كه تنها در حد يك دانشجوى پفيوز باقى بمانم و حال آنكه كسانيكه هم پفيوزند و هم اين اعتراف را نميكنند، آنها در درجات بالاترى از پفيوزى قرار دارند و صحيح تر و خدا پسندانه تر آن است كه آنها را پفيوز اندر پفيوز اندر پفيوز بناميد كه حقا و انصافا هم صحيح است।
من يك دانشجوى پفيوزم اولا براى اينكه با خوردن حق ديگران با قاشق كارت بسيج به دانشگاه آمدم و دوما به سنت بين المللى و ايرانى قدرت ستيزى دانشگاهها و دانشجويان خيانت كردم و دانشگاه و دانشجو ستيزى پيشه كردم و سوما به تمامى روشهاى پفيوز مآبانه از چاقو كشى گرفته تا جاسوسى براى حكومت ديكتاتورى متوسل ميشوم تا بلكه يك مدرك كوپنى از دانشگاه بگيرم و در سايه آن با خدمت به همين حكومت به همه شما ها خيانت كنم।
مرگ بر ملت ايران و زنده باد سيد على خامنه اى।
دانشجوى پفيوز
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر